BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 11, 2009

naseb baik

salam..aku da bgtao ayah aku..dgn lafaz bismillah aku bgtao ayah aku yg aku nk ekot tman2 aku ke perdana resort..dy tnya mcm2 soklan..tp tade laa byk soklan dy..huhu,,then dy ckp tnya ma laa..alhmdulilah yes mknanya mmg blh pegy..nasib baik taim tuh mud dy ok..huhuh..em tp aku ta smpat nk buka tenet kemarin..so skaram suda smpai d ruma laa afta pegy sna..hehe..mmg sronok sgtamt laa..blik dpn kolam..dua blik abah shahirah tmpah..tatao siape nk tido..hehe..sbub soram teman aku tahsha ta blh pegy..aimi pula pegy tp blek mlm..yg tido kat stu cuma aku,,trah,,shahirah n adknya maisarah..kami mndi kolam..pegy jalan2..then posing2..tp ta pegy pntai..ta smpat..

em.gamba2 tuh aku upload nextaim sjewp ok?huhu...assalamualaikum.

0 komen: