BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 5, 2010

majlis malam ke40 pemergian papa

assalamualaikum

smlm 4/3/2010 ckup 40 mlm pmergian papa.
macik aku dan anak2 dye bwat mjlis utk mlm ke40 tuh.
sjak tghhari smpai mlm.


bhgn tghhari mkn2 je.
mlm pulak mjlis tahlil utk arwah dan selawat
smpena maulidur rasul.
mse org2 lelaki tgh selawat tuh,
macik aku dan anak2 prmpn dye mnanges sbub tringtkn arwah.

lepas tahlil,
budak2 tahfiz smpai utk mmbacekn Al Quran

sbub macik aku jmpot budak2 thfiz utk mmbce Al Quran mlm tuh.

mse budak2 thfiz tgh bce Al Quran,
kami tetamu2 mkn mknn yg disediakn.
lepas mkn,ade laa cket gmba2 yg aku snap.
tngok ye ~



menjamu selera




prmpn2 harus d dapor


budak2 thfiz sdg mngaji Al Quran

cenderahati utk tetamu2

[m/s pertama surah yaasiin]

sempena memperingati kembalinya ke Rahmatullah

ALLAHYARHAM SUKRI BIN ABDULLAH

24 januari 2010
bersamaan
8 saffar 1431Hijrah

" Ya Allah,pdMU aku memohon,
kurniaknlah keampunan serta cucurilah
setggi-tggi rahmatMU ke ats rohnya
dan smoga ditempatknnya bersama-sama
dgn org-org beriman dan beramal
soleh " Amin .....

dengan ingatan tulus ikhlas drpd
isteri dan anak-anak Allahyarham ....


0 komen: